TIGA LANDASAN AQIDAH


TIGA LANDASAN AQIDAH

Pada laoni mai sukkurukiwi mappoji lao risese arajanna puang allahu taala, puang ia paturungngi agama asellengengnge ri iyae lino melalui parentana nabitta Muhammad saw. Nabi  iya parenngi  petunjuk rupatauwe.
Rilalenna iye wettu mabbarakka’e upuminasa palettukeki silappa iyare’ga dua lappa ripassalenna tiga landasan akidah ,yanaritu:
1.    Mengenal Tuhan.
Pura irisseng makkeda puang allahu taala panajiwi langie nennia tanae.sebagaimana Allah berfirman dalm al-Qr’an:”  ALLAHU KHLIQU KULLU SYAI” bettuanna :allah maha pencipta segala sesuatu.
a.      Allah maha pencipta, maha menguasai dan maha mengatur.
b.      Allah megetahui dengan tanda-tanda kekuasaannya dan makhluknya.
c.       Allah menciptakan agar aku menyembah kepadanya dan tidak ada sekutu  baginya.
2.    Mengenal Agama.
 Islam adalah mengesakan allah dan mentaati perintahnya erta meninggalkan apa yang memusuhi perintahnya.
            Islam adalah agama yang diridahi oleh allah untuk semua manusia.
Islam adalah agama kebaikan, kebahagiaan dan kegembraan. Sedangkan tingkatan agama itu ada 3 yaitu:
1.       Berserah diri kepada allah dengan mentauhidkannya,tunduk kepadanya.
2.       Iman. Yaitu engkau percaya kepada allah,para malaikatnya,hisab dan rasulnya.
3.       Ihsan, yaitu engkau menyembah allah seakan-akan engkau melihatnya,jika tidak melihatnya,maka allah melihatmu.
3.    Mengenal Nabi Muhammad saw.
Beliau  dalah mauhammad bin abdullah dan beliau adalah Nabi yang paling mulia dan penutup para nabi, dan beliau mnyampaikan agama ini dan memerintahkan agar melakukan segala bentuk kebaikan dan melarang kita dari segala bentuk kejahatan.
Pada esseriki mennang ri lalenna wettu makkokkoe pada  amala saleh  iyare’ga amala madeceng, natappa mellau esso wenni maddararing lao ripuangk allahu taala, nasimata napattette lempui teppe narilolongeng upe temmaka-makae ri lino lebbipaha alabagnge ri ahera insyaallah.
            Aga passabareng nayakkeda pada ellauki ripuang allahu taala nasaba engkatu mat sewwa wettu  de’naullai saisanna rupatauwe, madodongngi teppe’na tahangngi alena, kalamanna saju iyare’ga rugiwi ri ahera assaleng runtu’mui asennangeng rilino.
“UMMA SELLENG MALEBBI’””
Narekko kajajiangngi gau pura ri rampewe,nigi-nigi tahangngi alena tatteppa pole ri adorakangnge iyanaritu tau maupe riamasei ripuang allahu taala,nasala naitai lino ondrong cinampe,onrong maradde yanaritu wanua ahera.
Dan kita wajib meneladani Nabi Muhammad saw,sebagai mana allah berfirman dalam al-qur’an yang artinya”pada diri Rasulullah adalah teladan yang baik.”
Kita juga wajib mendahulukan kecintaan kepada Nabi kita Muhammad  saw.  Daripada kecintaan kepada makhluk-makhluk yang lain, maksudnya kita harus mencintai dan mentaati segala apa yang diperintahkan daripadanya.
            Cukup sekia yang sempat saya sampaikan ,mudah-mudahan bermanfaat bagi kita sekalian..
“WASSALAM”